nedeľa, 14. augusta 2016

How to stay fit while travelling


Pre tých z nás ktorý sa chcú udržiavať v kondícii celý rok môže byť dovolenka postrachom. Či už je to all inclusive alebo len tie teple dni keď sa nám nič nechce. A predsa keď už sa cely rok snažíme aby sme vyzerali dobre, nepokazíme si to práve teraz. Tak tu je par mojich tipov na čo si dávať pozor a ako nahradiť pravidelný tréning.
For those of us who want to keep fit all year, holidays can be a bad. Whether it be all inclusive or only those warm days when we don´t want do anything. Yet when already a whole year trying to look good, we do not ruin it now. So here are some of my tips on what to watch out for and how to replace a regular workout.

Ako prvému by som sa chcela venovať práve tomu čo jeme a pijeme:

1. Jedzte malé porcie a častejšie - toto všeobecne zaužívané pravidlo dodržujte aj na dovolenke a neprepadne vás tak skoro chuť na sladké.

2. Pozor na zmrzliny a sladené vody - v oboch sa totiž skyva veľa neželaného cukru a ak tak sa ich snažte nahradiť neperlivou vodou a čerstvými šťavami bez cukru a namiesto zmrzliny skúste sorbety alebo mrazený jogurt. 
3. Alkoholické nápoje a drinky - jeden obsahuje toľko množstva kalórii ako keby ste zjedli celý obed takže ich tiež obmedzujte.
4. Ovocie - aby som nepísala len to co nemôžeme tak práve ovocia sa najedzte do sýtosti len  si vyberte také s čo nemenším množstvom cukru ako čučoriedky, figy, melón.
5. Fast foody - pokiaľ je možne aspoň ich obmedzujte, pretože poväčšine obsahujú veľa soli a oleju čim sa naše telo zanesie.

Firstly, I would like to dedicate to what we eat and drink:

1. Eat small meals more frequently - this commonplace rule follow on holiday and you don ´t want to sweeties so much.
2. Watch out for ice cream and sweetened water - both the fact hide many unwanted sugar and if so they try to replace the non-carbonated water and fresh juice without sugar and  instead ice cream try sorbet or frozen yogurt.
3. Alcoholic drinks - one contains as many calories as if you ate the whole dinner so restrict them as well.
4. Fruit - that I did not write only what we can´t so you can eat it to be full but also choose the amount of no less sugar such as blueberries, figs, melon.
5. Fast Food - if it can at least their restrict because they typically contain a lot of salt and oil thereby clogs our bodies.


A ak náhodou niečomu neodoláte tu je par tipov ako to spálite:

1. Cvičenie - nie nebojte sa nekážem vám hneď naklusať do posilky. Sú cvičenia ktoré stihnete odcvičiť za 5 minút a ešte aj na izbe bez potreby činiek alebo iného náradia. Skúste videá od Zuzka Light, ktoré sú rýchle ale naozaj náročné.
2. Plávanie - ak ste pri mori asi najjednoduchší spôsob je vybrať sa k vode a vyplávať to.
3. Beh - behať sa dá v podstate všade a este pri tom objavíte nove miesta. Samozrejme v niektorých krajinách to nie je bezpečne.
4. Turistika - ďalšou z možnosti je poobzerať sa po nejakom kopci a vyliezť naňho. Výhodou je že spálite dosť kalórii a väčšinou budete mat krásny výhľad na okolie.
5. Bicyklovanie- poväčšine sa všade požičiavajú bicykle za par korún a tak stačí vysadnúť a isť do najbližšieho mesta ale ku nejakému jazeru, záleží od toho čo mate  na blízku.

And if by chance something can not resist here are a few tips on how to burn:

1. Exercise - you don´t need go directly to the gym. These are exercises that can manage  for five minutes, and even in the room without the need dumbbells or other tools. Try listing by Zuzka Light, which are fast but really challenging.
2. Swimming - If you are at sea probably the easiest way is get to the water and swimm it.
3. Running - can run basically everywhere and you can discover new places or find new friend too. Of course, in some countries it is not safe.
4. Hiking - Another option is to look around for some hill and hike at there. The advantage is that you burn enough calories and usually you have a great view of the surroundings.
5. Cycling- mostly everywhere borrow bikes for a few bucks so just privileges and go to the nearest town or the lake, depending on what you have at hand.


Tak ak sa chystáte sa cesty alebo už práve cestujete dúfam že sa vám to pomôže a spolu ostaneme fit po cely rok. Samozrejme sme na dovolenke aby sme si oddýchli a užili si to tak na to tiež nezabúdajme. Dajte mi vedieť ako cvičíte vy a čomu práve neviete odolať.

So if you are going to the holiday or already traveling I just hope that it will help you stay fit  throughout the year. Of course we are on vacation so we can rest up and enjoyed it but also don´t forget to it. Let me know how you exercise and you can´t  resist.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára